tisdag 11 mars 2014

Tisdag

Igår tränade jag för första gången (förutom något halvdant pass) på kanske 2,5 månad? Jag var så otroligt taggad hela dagen! Jag var lite skraj eftersom att det vart ett helt nytt gym och ingen man känner och sådär... men det var himla skönt faktiskt. Så fick man vara den man vill vara och bara koncentrera sig på sig själv för den delen. Blev lite besviken på passet, men ska prova 2 till denna veckan. Ikväll blir det Zumba, kul!

Började denna dagen med en promenad hemifrån mig till Redbergsplatsen, tog lite drygt 20 minuter, kanske 25, och var en så sjukt härlig start. Var visserligen minusgrader men solen sken och fy fan va skönt det är att använda sina ben. Man liksom uppskattar verkligen dom när man inser att man inte använt dom till något vettigt på ett par månader haha.

Btw, så är biljetterna till Dubai bokade! Åker 4e april - 14e. Helt jäkla P E R F E K T. Kommer vara fattig som en jag-vet-inte-vad hela våren och sommaren då jag inte får ut några semesterpengar, men det får det fanimej vara värt. Dubai liksom! Får väl satsa på att äta middag hos vänner och familj. Tror bestämt att jag blivit lovad middag hemma hos en kompis idag? Hm.. får ringa honom. Fast jag känner för att laga mat själv...

Fruktansvärt onödigt skriveri men jag har väldigt tråkigt på jobbet för tillfället, och jag älskar att skriva. Så there u go.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar