lördag 23 februari 2013

It's not even my birthday

Idag är en jävla bra dag. Konstigt nog! Efter typ 4 timmars sömn, släpade jag mig upp ur sängen till frukostbordet - med dunkade huvud, öron och hals - för att sen krypa tillbaka till sängen. Där stannade jag till kl vart cirkus 14. Sen fick jag fanimej nog och tog mig till gymmet och fan va bra. Känner mig friskare och piggare och framför allt gladare! Körde sedan ett röj hemma och tog all disk, dammsög hela läggan och hann nästan städa färdigt mitt rum innan katten kom och bestämde sig för att hon ska lägga sig på alla mina kläder som jag vikt ihop på sängen. Såklart! Fixade även mat till mig och morsis och hinner man en massa sånt så blir man fan lycklig. Lyckades helt enkelt vända den här dagen.

Nu till det viktigaste...... Jag vill dansa! Jag vill verkligen, verkligen dansa. Det gör mig så sjukt jävla lycklig!!! Men eftersom att jag är en fattig tjej så känner jag inte för att spendera alla mina pengar på dansskolor där terminerna redan börjat vilket suger häst ungefär. Så ist har jag tänkt såhär (kommer väl aldrig hålla...); jag ska köra koreo själv! Jag har sjukt dålig fantasi, är inte alls bra på att komma på egna koreografier. Däremot  är jag rätt hajj på att ändra andras! Alltså göra dom bättre för mig.... så tänkte ta och youtuba lite, och sagt och gjort! Har hittat en liten favvis som jag tänkte försöka mig på så småningom! Alla koreos (nästan) har jag iofs fastnat för ikväll förmodligen eftersom att jag är så danskåt nu att jag nästan dör!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar