söndag 16 februari 2014

Uppror

Vilken knasig vecka det varit! Fick ju inflammation i visdomstanden igen, rejält också.. Så fick en tid hos akuttandläkarmottagningen mitt i stan så jag kunde gå ifrån jobbet, och fick jättebra hjälp! Gjorde inte alls ont när dom gjorde rent och sen fick jag penicillin och jättestarka värktabletter. Men verkar som att min kropp strejkar totalt då jag fick den allra värsta biverkningen av värktabletten, visade det sig :( usch aldrig känt sån smärta!!! Tanden kunde liksom inte ens va med i gamet längre, trodde jag skulle kola haha. Något anfall i gallan verkar det som i alla fall .. Svimmade typ av och till på Centralstationen och kunde inte gå så pappa fick komma och hämta mig. På väg till östra så gick den värsta smärtan över så vi åkte hem. 

Jag fick ju ändå besök i helgen också, så kände inte riktigt för sjukhus! Så eftersom jag knappt vågat ta värktabletter har jag istället haft galet ont i tanden och allt som hör till. Men fick i alla fall sjukt fint sällskap  hela helgen. Känns lite tråkigt att sova ensam nu igen förstås! 

Men känns helt i sin tid att börja en ny vecka imorgon. Ska hålla mig frisk !!! 

Så nu blir det en trevlig kvällsmat med massa penicillin och andra goding tabletter, följt av sjukligt illamående - YUMMIE IN MY TUMMIE 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar