onsdag 26 februari 2014

MusicMania

Idag går jag loss på all musik. Lyssnar på vartenda litet begär i den lilla kroppen.

Tänk att när jag haft mina dåliga perioder, så har jag inte kunnat lyssna på musik. Jag menar det är så klart helt normalt att viss musik framkallar olika former av känslor och minnen men jag menar jag kunde inte lyssna på musik alls. Förstår inte varför. Orkade väl inte känna mer över huvud taget. Nu är det i alla fall bara ett fåtal låtar som får mig att känna så.

Började dagen med lite MMBop (?) och fortsatte med Balkan musik, dancehall, lugna favoriter... Kan inte bestämma mig eller få nog idag!

På tal om favoriter så skulle en av mina favvisar kommit på besök i helgen, men det verkar som att vi får vänta en vecka eller så. Kanske bäst med tanke på mina drömmar de senaste nätterna.

Nej, nu får jag och min hatt jobba vidare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar