torsdag 5 december 2013

Where are you christmas?

Fortfarande fel tidsanvisning i inläggen.. jaja, en dag hit och dit. Fast inlägget igår blev ju himla fel då. Delete. 

Hittar verkligen ingen julstämning i år.. så frustrerande! Hinner liksom inte känna efter eller bara mysa. Idag var jag ledig men hade en tidig läkartid, kom hem och blev inringd på jobb. Satt hemma och jobbade till nu och så ska man rusa iväg igen. 


Men ska få se min fina Éa sjunga lite julsånger så det kanske hjälper. Åh mitt hjärta!! 

Det känns väldigt bra med flytten också. Visst är det samvetet gentemot mami som spökar men om jag är egoistisk så känns det väldigt bra. Jag längtar. Känns som att jag kommer hitta precis vem jag är lättare när jag bara har mitt att tänka på, och får en nystart. Jag saknar mig! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar