söndag 29 december 2013

Baby Fever

Alltså jag och Sarah har ju alltid älskat barn och bebisar, och Amanda har varit ganska anti. Men enda sedan min preggo-scare (ja, hans barn) så har vi alla haft världens bebis längtan! Så kul att vi blir riktiga kvinnor tillsammans haha.

Visst vill jag bli framgångsrik och jag vill se världen, men känns inte som att mitt liv kommer ha någon mening förrän jag får vara mamma. Det är verkligen min högsta önskan. Det gör lite ont förstås, när man kommer behöva nöja sig med det näst bästa. Jag vet med hela mitt hjärta att den framtid med min själsfrände är bortkastad. Så det är bara att acceptera. Men jag längtar faktiskt efter att hitta den där näst bästa. Fy fan va svårt det kommer vara och vilken tid det kommer att ta... Allting kommer att jämföras med vad jag hade och vad jag vet väntade, och ingenting kommer vara bra nog. Men tillslut så kommer man ge efter. Ge efter för att man har en högsta önskan. Jag längtar efter att vara redo och ge efter.

Tills dess; let´s have some fun.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar