fredag 1 mars 2013

Klotterplank

Känns som att min blogg är random som fasen, mkt upp och ner men oh well! Det är ju trots allt mitt klotterplank och inte mycket mer.

Idag har varit en så bra dag faktiskt. Började lugnt och fint då en trött pojkvän behövde gå upp lite tidigare än mig, ändå fick vi sovmorgon, så jag fick en helcool morgon. Tog sen en celsius innan jobbet och huxflux så var liksom hela dagen inne på rätt spår! Massa mys på dagiset med mina arbetskamrater, stannade till pch med kvar 45 min extra liksom - säger något om umgänget. HEJA. Efter det vart det dags för lite latjo och dans med Amanda på gymmet nedanför backen och jäääääävlar va skönt att dansa! Även om det var bananas och oseriöst så var det liksom himmelskt. Känner TYVÄRR att halsontet är på väg tillbaka men det borde väl en celsius ta hand om ellerhur? Mirakel på burk skulle jag vilja säga!

PS. Trodde inte jag kunde hjula på en hand men det kunde jag! Tjoho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar