torsdag 21 mars 2013

2 days 2 nights

Om två dagar flyttar jag till London! Helt sinnes. Känns knappt att jag ska åka - och det är skönt måste jag erkänna. Står inte ut att tänka på hur mycket jag kommer sakna min familj och min pojkvän. Usch. Men jag vet att jag gör rätt nu. 

Bloggen hette först "lisainy" (??) och nu får jag väl nästan döpa om den igen? London känns så mycket närmre, inte bara pga geografin, utan att man faktiskt varit där. Sedan blir det hela lite lättare iom att man kan ta sig till och från London billigare än en ToR till Helsingborg typ... Eller två dagar Göteborg - Floda ha!

Jag har inte varit särskilt bra på att förbereda mig inför flytten.. Hm, eller finns det egentligen så mycket jag behöver göra? Mamma kom hem, efter en vecka på semester, inatt - så idag blir till att umgås så mycket jag kan med henne. Behöver nog även börja packa lite smått så slipper jag ta allt imorgon. Måste även hinna med att hälsa på min pappa.. Åh, honom träffar jag nästan aldrig och nu flyttar jag. Inte okej. Jag hoppas att min älskade man är vid min sida de här dagarna också. Det tvivilar jag iofs inte på. 

I London så lovar jag fler och roligare inlägg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar