fredag 26 oktober 2012

Tristess

Sitter och hackar tänder på jobbet. Börjar bli alldeles för kallt för att arbeta såhär! Snart ska vi i alla fall få in lite infravärme på kontoret, så det är ju alltid nåt.

Ikväll åker mannen till Köpenhamn, och morsis ska ut och partaja. Vilket innebär att jag mest troligt kommer att stanna hemma ensam - vilket jag känner passar bra ikväll! Är så trött och på sånt myshumör så det går alldeles utmärkt. Me, myself and I - vilket sällskap!

Allting med usa krånglet har lagt sig lite... Alltså i mig själv. Det är som det är och det finns inte något jag kan göra åt saken direkt. Ska kolla in dom där länkarna som The White House länkade mig så ska jag se om jag kan smita in på nåt vis heh.

Extremt onödigt inlägg ur tristess på jobbet så.. Hajde hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar