fredag 19 oktober 2012

.. och jag inser att tiden är kort

Har varit väldigt skönt denna veckan. Endast jobb och hem. Ingen dans och inget annat att tänka på. Känns som att jag laddat batterierna lite, kanske tack vare allt jobb, och fått mer lust att göra annat. Dansen har fått lida, har haft noll motivation efter allt. Men nästa vecka kanske..

Ikväll träffade jag mina tjejer. Var så längesen vi i gamla gänget var samlat! Gud va gammal man verkar när man säger så... uhh. Det kommer jag på mig själv säga minst en gång om dagen - "gud va gammal jag är!" Seriöst, tiden går så fort. Jag som haft åldersnojja enda sedan dagen jag fyllde femton, då jag insåg att jag var bara halvvägs till 30, tycker det är helt fruktansvärt. Jag vill inte åldras! Jag vill liksom stoppa tiden lite här. Eller i alla fall min kropp och mitt sinne. Vara i 20års åldern i sisådär 20 år istället helt enkelt? Man är väl så gammal som man känner sig, och jag känner mig alltid gammal. ÅH. Behöver åka på en suparresa till Ayia Napa eller Alanya eller nåt. Eller Sunny Beach ha ha. Nää... skulle väl vara fullt med 16-18 åringar och så är man gammal där med. 

Mycket panik över i princip allt i lilla mig... Vill bli bättre på att bara leva i nuet. YOLO som alla ungdomar säger! *** hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar