onsdag 31 oktober 2012

Hurricane Sandy

Jag är så obeskrivligt tacksam över att min vän (och hennes fina vänner) Elin är oskadd i New Jersey efter stormen Sandy. Kollar i skrivande stund på nyheterna där de visar förödelserna och blir med en gång väldigt orolig över Eriks mammas kusin som bor på kusten på New Jersey. Usch.. utan ström är det inte lätt att få tag på varandra heller.

Kan inte låta bli att tänka att det måste varit meningen med att jag aldrig kom iväg.. eller nej, måste det inte. Men jag vill gärna se det så. Hade kanske haft världens otur om jag varit där nu. Är i alla fall väldigt glad över att vara hemma.

Stannade hemma från jobbet idag, mått rätt dåligt i flera veckor och efter gårdagens huvudvärksattack så var det välbehövligt att stanna hemma idag och bara göra ingenting. Förstår faktiskt inte vart huvudvärken kommer ifrån denna gången... Har liksom inga projekt att lägga ner så det återstår väl bara att slappna av och vänta på att det går över. Nåja, tur att jag är så hemmakär just nu i alla fall!

Funderar på att sätta på en tredje film för dagen.. Lutar mot the Holiday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar