tisdag 16 oktober 2012

Adventures of Life

Så får det bli. Ett ställe för mina tankar. Bloggen alltså.. Tror det är precis vad jag behöver. Så får vi se om den får följa med till New York eller nåt annat äventyr någonstans i världen.

Just nu känns det väldigt skönt och rent befriande att i alla fall ha tagit ett beslut. Skolan förflyttade mitt startdatum till tredje december, och 12 veckor framåt. Vilket skulle innebära att jag helt enkelt skulle behöva söka studentvisumet igen. Har funderat länge och mycket, och vissa dagar kände jag att varför inte.. och det är ju ändå min dröm. Men jag kunde inte sova på nätterna längre, utan vaknade hela tiden och kände att det är bara inte rätt. Så nej, nu är alla dokument tillbaka skickade, beslutet är fattat. Det får bli ett mål nästa år att gå på Broadway Dance Center. I år var det bara inte meningen.

Istället så ska jag nu ge mig in på nästa utmaning med Amerikanska Ambassaden, nämligen turistvisum! Det kan dom väl för sjutton gubbar inte neka mig? Om allt nu går vägen så får jag i alla fall hälsa på min fina Elin i New York och få en liten smak på vad jag kunnat haft denna vintern..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar